У відділення перевізника | інтернет-магазин SMARTZONE
0
Нова пошта

Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 - 3 дня.
Після відправки замовлення ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.

Уточнити конкретну дату отримання вашого замовлення ви можете на сайті компанії «Нова пошта»
В обов'язковому порядку перевіряйте ваше замовлення на відповідність з товарним чеком перед оплатою у відділенні «Нова пошта».

Важливо!

Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні відправлення вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова пошта" в присутності співробітника.

У разі неповного комплекту, недостачі товару або відсутності документів (чек, гарантійний талон і тд.), необхідно скласти акт невідповідності.

Якщо упаковка пошкоджена, або на товар виявлені механічні пошкодження вам необхідно відмовитися від відправлення або пред'явити претензії компанії "Нова пошта". Компанія "Нова пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з її вини.

Увага!

Терміни доставки вказані орієнтовно і носять лише ознайомлювальний характер. Терміни доставки визначені з розрахунку, що замовлення оброблений в поточний момент часу. Реальні строки доставки розраховуються в момент обробки замовлення і обумовлюються менеджером.

амовляючи доставку товару сторонніми кур'єрськими службами (“Нова пошта”, “Укрпошта”, “Пост.ЮА”, JUSTIN) - при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.

*Оплата рахунків, пов'язаних з доставкою товару здійснюється за рахунок Продавця.

У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а так само скласти акт (претензію). У разі якщо дана ситуація буде мати місце - обов'язково повідомте нам про те, що трапилося по телефону

Задавайте питання в Telegram Задавайте питання в Viber