Питання та відповіді | інтернет-магазин SMARTZONE
0
Протягом якого терміну я можу повернути товар?
Згідно чинного законодавства, товар належної якості може бути повернутий протягом 14 днів з дня покупки. Товар неналежної якості - протягом гарантійного терміну (в разі, якщо він зазначений і носієм гарантійних зобов'язань є магазин), в інших випадках - протягом 30 днів.
Чи можу я обміняти куплений товар на щось інше?
Можете. Терміни та умови аналогічні таким для процедури повернення.
Чи можу я повернути / обміняти частину замовлення?
Можете. Терміни та умови аналогічні таким для процедури повернення всього замовлення.
Коли мені будуть повернуті гроші?
Ми переводимо гроші протягом 2-3 днів, в будні дні, з моменту отримання товару, що повертається.
Що таке товар належної якості?
Під товаром належної якості мається на увазі відповідний опису на сайті товар без виробничих дефектів, який з якоїсь причини вам не підійшов.
Важливо!
Повернення товару належної якості можливий тільки при повному збереженні його товарного вигляду (упаковка, заводські плівки) і споживчих властивостей. Всі витрати на доставку при поверненні товару належної якості лягають на покупця."
Що таке товар неналежної якості?
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має виробничі дефекти або втратив свої основні якості в процесі використання. Всі витрати по поверненню / обміну такого товару несе наш магазин.
Важливо!
Товари для повернення / обміну повинні відправлятися виключно в стандартній упаковці, що надається компанією Нова Пошта. Послуги додаткової упаковки (в картонні коробки, стрейчевий плівку і т.д.) буде оплачуватися за рахунок відправника.
Задавайте питання в Telegram Задавайте питання в Viber