У яких випадках гарантія не надається? | інтернет-магазин SMARTZONE
0
Гарантія не надається, якщо:
  • - Порушено збереження гарантійних пломб;
  • - Є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • - Порушено правило використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • - Було вироблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • - Серійний або IMEI-номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
  • - Природний знос або вичерпання ресурсу;
  • - Випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • - Пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • - Пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • - Пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • - Пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Задавайте питання в Telegram Задавайте питання в Viber